Friday, July 3, 2009

Semua Untukmu

  • kerana hari-hari muka asyik makan asap, jerawat telah pon dengan jayanya tumbuh di muka. dan oleh kerana terlalu excited melihat jerawat, operasi memecahkannya telah dilakukan juga dengan jayanya. maka hari ini, ia kembang!
  • Anuar Zain memang BEST!
  • thank you for being the nicest for sending me home yesterday!
  • kenapa Anuar Zain handsome sangat semalam?!
  • rasa-rasanya dalam 2-3 hari yang akan datang, saya bakal memakan pasir dan rumput sebagai makanan ruji kerana kondisi wang yang sudah terlalu berkurangan di dalam bank. i wonder where have all the money gone to?! oh! online shopping.
  • I went back with a smile on my face yesterday walaupun masih berpakaian pejabat, membawa kereta mengikut peraturan sesuka hati kerana mengilai Anuar Zain.
  • my sister is now officially an H1N1 freak.
  • emak saya juga turut berjoget-joget bersama-sama saya di kerusi semalam sambil dihidangkan dengan alunan enak suara Anuar Zain.
  • and i am going to spend another amount of money today sebagai proses merealisasikan fakta memakan rumput dan pasir seperti yang disebut sebelum ini.
  • and i am still dreaming of his wonderful voice and superbly excellent performances. ANUAR ZAIN!!!!!!
  • i had the most wonderful gift ever from my sister. mengikut sejarah penglibatannya di dalam memberikan hadiah kepada saya (kerana dia selama ini tidak pernah ingat akan tarikh hari jadi saya), tahun 2009 adalah yang paling AWESOME!
  • kerana saya masih lagi meminati Anuar Zain walaupun dia mempunyai perwatakan yang kurang disenangi.

nantikan visualnya malam ini. sekian terima kasih!

2 comments:

Anonymous said...

thank you for being the nicest for sending me home yesterday
-adakah anuar zain hantar ko selepas konsert?
kalo ye..aku tak nak kawan ngan ko la sebulan..hahahah

Ajlaa Azam said...

SR! nih aku tak tipu kau. kawan baik aku abg angkat die anuar zain..jadi sebagi kawan yang prihatin (chewah) kami sering berkomunikasi dgn anuar zain secara life. serious aku tak tipu kau!