Tuesday, May 26, 2009

randomism

  • CONGRATULATIONS to Dalina & Adra on their engagement. semoga ke jinjang pelamin.
  • i don't like Perak's new MP.
  • budak-budak sekarang sudah tidak mahu pergi ke sekolah selain hanya mahu merompak dan snatch thiefing. didn't they know that school is fun!
  • saya akan bekerja sampai tulang-temulang patah kerana mahu kumpul duit supaya anak-anak saya akan masuk private school, walaupun saya masih belum berkahwin dan bekerja.
  • saya terbuat cake tempahan Fad sedikit keras last saturday. sorry fad, i'll do better next time. heeee!
  • saya sudah berangan-angan untuk membeli kereta menggunakan bulu kaki sahaja.
  • i'm too excited for convocation. i don't know why.
  • Yamin & Sha akan bertunang bulan hadapan. Yamin siod!
  • Inga tidak dapat menerima hakikat bahawa semua kawan-kawan sudah berkahwin/bertunang. are we THAT old?!
  • saya juga mahu berkahwin jugalah begitu. boleh?
  • i want to go to ROME for backpacking and VENICE for honeymoon dan juga ke konsert NO DOUBT jika ia berlaku di sekitar kawasan South East Asia dengan kakak.
  • i think Indonesians band are way too cool.
  • i don't understand my boyfriend. but what the hell, we're complicated and love each other. kan?! heeeee
  • saya menyelesaikan soalan matematik untuk kakak semalam.
  • dunia ini sangat merunsingkan.
  • sekarang, barulah saya boleh menerima hakikat bahawasa saya tidak dibenarkan pergi ke Finland untuk Exchange Student Programme tajaan universiti oleh emak. well, that doesn't sounds right but what the heck, its over now!
  • saya mahu makan roti bakar bersalut tomato sauce.

till then, have a pleasant day!

No comments: