Thursday, May 21, 2009

rumah saya

tatkala saya sedang bersiap-siap ingin membeli barangan kuih dan menandatangani perjanjian of employment. oh yes! i secured a job (but now, i think i might have the possibility of not getting the job due to rescheduling), tiba-tiba hujan turun dengan lebatnya. memang hujan tengah lebat pun di luar, tetapi yang lebih menakjubkan, hujan lebat turun dalam rumah saya.

lebih spesifik, hujan lebat turun di dalam bilik saya.







dan sekarang, rumah saya seperti kapal yang ingin berlayar.

4 comments:

baizurah abdullah said...

wah mcm darkwater ni..dapat keje mana?? congrats!!!

Ajlaa Azam said...

boleh buat iklan shampoo head&shoulder haha

keje kat spencerAzizul incharge media relation

Serimpi said...

org cina sgt suka rumah yang ada unsur air mengalir...

tandanya feng shui yang sgt bagus...


rezeki banyak masuk maaa...


maka, banjir2kanlah bilikmu wahai ajlaa~~


hahaha!

Ajlaa Azam said...

akibat fengshui jugalah, terpaksa tidur bersepah2an di merata rumah dan rumah dah macam kapal pecah. parah woo bilik banjir

maka konklusinya, screw fengshui i need my bed now! haha